9-4-2020 // COMUNICADO

🔊INSTRUCCIONS PER A OBTINDRE EL CERTIFICAT DIGITAL

A fi de mantindre l’atenció ciutadana com a servici essencial en l’estat d’alarma i, en concret, per a la tramitació de Certificats Electrònics de persona física (tramitació que requerix legalment d’identificació i signatura presencial) s’informa la ciutadania que per a sol·licitar-los haurà de demanar cita prèvia a l’ajuntament de la següent manera:

INSTRUCCIONS PER A OBTINDRE EL CERTIFICAT DIGITAL
1r- Enviament de correu electrònic per part del sol·licitant adjuntant còpia del DNI a la següent adreça: consultafirmaelectronica@ajuntamentaldaia.org
Assumpte: Sol·licitud de cita prèvia per a certificat electrònic, indicant NOM I TELÈFON DE CONTACTE.

2n- El personal del registre es posarà en contacte amb el sol·licitant per a ACORDAR CITA PRÈVIA.

3r- El sol·licitant ACUDIRÀ PERSONALMENT el dia i l’hora acordats amb el personal del registre per a procedir a la tramitació.
Tenint en compte que la tramitació en ser presencial exigix un desplaçament, es prega que:
– Únicament es tramiten en casos extraordinaris i urgents
– No acudisquen a recollir el certificat sense que se’ls haja avisat que el tenen disponible

 

Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *