Continúen les Jornades Culturals dels Premis Literaris  Ciutat d’Alzira 2019,  amb la Xarrada «Una mirada a l’humor» a càrrec d’Eugeni Alemany, María Zamora, Pepa Cases i moderat per  Pau Blanco

Esta Conferència, a la Casa  de la Cultura de la ciutat va ser una atípica taula redona on es van desenvolupar temes tan importants i seriosos com la responsabilitat de l’humor i els seus límits, les característiques de l’humor valencià que recentment està en auge i del qual no existeix indústria ni història on basar-se segons van comentar els conferenciants.

En el transcurs de la xarrada es va analitzar en el que fa riure als valencians de mà d’aquests quatre humoristes en actiu i amb gran trajectòria professional.

L’humor reivindicatiu, humor negre, l’humor com a cultura,… amb experiències i anècdotes personals dels protagonistes que van fer un acte molt entretingut i fora del patró establit de taula redona

Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

MAIG

MAYO 12M12E CAMARENA
MAYO 12M12E CAMARENA

eterniajoyeria novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.
JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

Asociación Empresarial Alzira

Dia de Promocions Especials
Dia de Promocions Especials