M Amparo Olivares

L’escriptora alzirenya Mª Amparo Olivares, ha presentat la seua sisena obra literària “Hasta los 100 años» , una obra que continua amb les ja publicades “Sucro la ciudad perdida” , “Tras la linea blanca”, «Resurgir de la tragedia» y la primeras novelas “Puente sobre el tiempo” y “Frente al rio”

Aquesta nova obra es desenvolupa a través de la història d’una dona centenària. Olivares explora, també en aquesta ocasió, emocions com la tragèdia , l’amor i l’aventura.

En l’acte d’estrena de la nova obra va estar present el regidor de Cultura, Alfred Aranda i va participar de manera directa en el desenvolupament de la presentació de la novella•la «Hasta los 100 años» de la alzirenya Maria Amparo Olivares, l’arxiver municipal Aureliano Lairón que va exposar la ràpida trajectòria de l’autora, malgrat el seu inici «tardío » en el món de la literatura.


L’acte igual que en les seues anteriors presentacions literàries es realitze a l’auditori de la Casa la Cultura, la qual estava de gom a gom, gran quantitat de dones seguidores de la seua obra, en la qual fa referència a fets i escenaris d’Alzira.

           

Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

MAIG

MAYO 12M12E CAMARENA
MAYO 12M12E CAMARENA

eterniajoyeria novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.
JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

Asociación Empresarial Alzira

Dia de Promocions Especials
Dia de Promocions Especials