Amb este treball es mesura també el nivell de satisfacció dels usuaris.
- La Generalitat publica l’estudi anual de satisfacció 2020
L’Ajuntament d’Alzira ha rebut els resultats de l’enquesta anual elaborada per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i qualitat democràtica per a conéixer el nivell de satisfacció del servei d’atenció ciutadana mitjançant les oficines PROP de la Comunitat.
En 2020 l’oficina mixta alzirenya, amb conveni entre l’Ajuntament i la Generalitat, destaca pel bon resultat en els apartats de valoració de la informació i atenció rebuda, de manera clara tant per la forma com pel llenguatge que s’empra per a explicar la informació. A més també millora la valoració pel que fa al temps d’espera i a la simplificació i senzillesa de la tramitació.
La Regidora responsable de l’Àrea, Leticia Piquer, ha aprofitat per a traslladar la seua felicitació al personal del PROP per la seua atenció i treball.
Respecte al passat any, l’enquesta millora els resultats pel que fa a condicions ambientals de l’oficina, mesures de seguretat adaptades a la COVID, temps d’espera, temps d’atenció, adequació de l’atenció, confidencialitat, accessibilitat física, informació general i percepció de que l’entitat té en compte l’opinió de l’usuari.
Es tracta d’una enquesta detallada de les 24 oficines per a conéixer de forma detallada el perfil dels usuaris, les àrees de consulta, els motius i la freqüència d’assistència a les oficines. Amb este treball es mesura també el nivell de satisfacció dels usuaris.
PROP
Les oficines PROP centralitzen la informació administrativa de la Generalitat i tenen com a objectiu principal ajudar la ciutadania a obtindre informació completa, fiable i al dia, garantint l’absoluta confidencialitat.
Comentar