Perquè les dones no opten a ser falleres majors de la ciutat?

La Casa de la Cultura va albergar la xarra col·loqui de temàtica fallera. Sota el títol » perquè les dones no opten a ser falleres majors de la ciutat?» Alzira Ràdio va realitzar un programa en directe sota la coordinació de Mari Carmen Cano.

Una taula redona amb grans «espases del món faller alzireny» que va comptar amb dones com MJ Aledon, Maria José Boluda Castello, Carmen Ruiz Quilez , i importats fallers com Fernando España, i Toni Lluís .

Una interesant tertúlia fallera on es va posar sobre la taula alguns dels problemes que en l’actualitat pateix el món faller d’Alzira i per a intentar saber perquè les falleres d’Alzira han perdut l’interés de representar al seu poble.

El mal temps, la reunió especial de presidents, el ser dia laborable, la falta d’interes, la comoditat de seguir el programa en directe per Alzira Ràdio,…tot pot ser imputable a la falta d’assistència a aquesta taula redona.

I tu que opines?

En el vídeo adjunt podem veure íntegrament el desenvolupament del programa i les diferents intervencions

Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

PUBLICIDAD BANNER

AJUNTAMENT L'ALCUDIA
AJUNTAMENT L'ALCUDIA

PUBLICIDAD

IDEA MARÇ 12M 12C marisa martinez
IDEA MARÇ 12M 12C marisa martinez