- Carlos Mazón Guixot, president de la Generalitat Valenciana, visita Grefusa acompanyat de Vicente Mompó, president de la Diputació i Alfons Domínguez, alcalde d’Alzira, per a conéixer de primera mà els plans d’inversió i desenvolupament de la companyia líder en snacks, pipes, fruita seca i enfornats.

L’empresa valenciana ha compartit els seus plans de creixement i expansió emmarcats en el pla estratègic 2022-2026, apostant per noves instal·lacions i capacitats productives, a més d’afermar el seu pla d’eficiència energètica
Durant la trobada, s’ha conegut la ferma aposta de Grefusa per la categoria de fruita seca i la inversió enguany en una nova fàbrica a Portugal que se suma a la planta de fruita seca inaugurada en 2023 a Alzira.
Carlos Mazón Guixot, president de la Generalitat Valenciana, acompanyat de Vicente Mompó, president de la Diputació i Alfons Domínguez, alcalde d’Alzira, ha conegut de primera mà els plans d’inversió i desenvolupament de negoci de Grefusa, companyia líder en snacks, pipes, fruita seca i enfornats, en una visita institucional realitzada a les seues instal·lacions.En el marc d’esta trobada, el CEO de Grefusa, Agustín Gregori, ha presentat a les autoritats valencianes el seu pla estratègic de 2022-2026, amb una inversió de més de 50 milions d’euros en noves plantes de fabricació i instal·lacions, ampliació de capacitats i processos productius i eficiència energètica.

Esta important inversió no sols permet consolidar la rellevància de Grefusa en la Comunitat Valenciana, i més concretament a Alzira, lloc en què se situen les seues principals plantes de producció; sinó també la seua ferma aposta per continuar creixent en la Península Ibèrica amb la construcció d’una nova fàbrica de fruita seca a Portugal, en la qual Grefusa invertirà més de 7 milions d’euros i que se suma a la nova planta que la companyia ja va inaugurar l’any passat.
Esta nova fàbrica, destinada a l’elaboració de la fruita seca, arriba després que en 2018 la companyia valenciana adquirira Frutorra, líder en este segment a Portugal, i realitzara una aliança amb el gegant alemany Intersnack, número u en fruita seca a nivell europeu.
En paraules del CEO de Grefusa, Agustín Gregori, “Apostem de manera ferma per continuar creixent i desenvolupant el nostre negoci amb un ambiciós pla d’inversions a 5 anys i una visió clara de lideratge en el sector. Tanquem 2023 amb un creixement del 9,4%, en vendes i una nova fàbrica, centrada en fruita seca, que ens permet endinsar-nos en noves categories, amb els màxims estàndards de qualitat i sostenibilitat”.

Per al president de la Generalitat, Carlos Mazón Guixot, “Grefusa és una empresa valenciana exemplar que encarna els valors de sostenibilitat, compromís amb la Comunitat i lideratge en el seu sector. De fet, no sols és un motor econòmic per a la nostra regió, sinó també un model a seguir en termes de responsabilitat social empresarial i innovació. A més, la seua dedicació a la generació d’ocupació i activitat empresarial és un actiu indubtable que enfortix l’economia valenciana”. Una companyia que deixa empremta positiva.Dins d’este pla estratègic de la companyia valenciana també destaca la inversió en sostenibilitat. Segons ha indicat Agustín Gregori durant esta trobada amb el president de la Generalitat valenciana, Grefusa deixa empremta positiva en l’entorn des de les seues pròpies oficines en comptar amb una instal·lació fotovoltaica d’autoconsum amb la qual cobrixen part de les necessitats d’electricitat dels seus centres productius d’Alzira.
Així mateix, reduïx les emissions en quasi 600 tones de C02 anuals, o cosa que és el mateix, l’equivalent a la circulació de 120 automòbils durant un any en una mitjana de 24.000 quilòmetres. ÓD’esta manera, Grefusa reafirma el seu compromís amb l’excel·lència empresarial, la responsabilitat social corporativa i la creació de valor, amb una clara visió de lideratge en el sector.Descarregar les fotografies ací.
Sobre Grefusa.
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d’història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.
Comentar