Monica Carrió torna a les olimpiades com a jutgessa internacional d’halterofilia.
Este matí, el Club Halterofilia Alzira ha acomiadat en l’Ajuntament d’Alzira a l’esportista alzirenya Mónica Carrió, que hi participarà en els Jocs Olímpics de Paris 2024.
L’olimpica va estar abrigallada en este senzill acte de la família i equip del Club d’Halterofília Alzira, amics i familiars que compartixen l’emocion de veure a la seua persona faborita en una altra faceta de l’esport, en esta ocasion com la unica jutgessa Espanyola d’entre els 16 jutges europeus de les olimpíades de Paris 2024.
En el desarollament de l’acte, Carrió visiblement emocionada va recordar al seu germà, Lorenzo Carrio, i mostrá diferents peces relacionades amb les olimpíades passades.
Monica va rebre de mans de regidor d’esports i de l’alcalde la bandera de la ciutat d’Alzira.
L’alcalde, Alfons Domínguez, la primera tinent d’alcalde, Gemma Alós, el segon tinent d’alcalde Enrique Montalvá i el regidor Vicent de la Concepció, junt al president de la Federació d’Halterofília de la Comunitat Valenciana, José Andrés Ibáñez s’han sumat a l’acte.
Felicitats, enhorabona i bon viatge, Mónica!
Comentar