• L’Ajuntament d’Alzira està elaborant un informe de dany provocats per les inundacions del passat divendres 16 de novembre per tal de demanar la zona catastròfica.




Hui ha tingut lloc la segona reunió de caps de departament en la qual s’ha establert el procediment d’arreplega de dades per tal d’elaborar una memòria avaluadora amb les dades objectives de les incidència per la pluja. Este document inclourà dades referides tant a la ciutadania com a empreses i comerços, associacions i espais públics.

Un dels punts més importants de la reunió consistix en l’habilitació de dos tràmits a la Clau amb la finalitat de replegar les dades aportades per la ciutadania i els comerços. L’aportació de dades no pressuposa el dret a tindre una ajuda o indemnització.

Està previst reforçar el servei a la Clau en cas que siga necessari, per tal de tramitar danys urbans, rurals i de vehicles.

L’Ajuntament demana als veïns dels barris de les Basses, l’Alquenència i Venècia-Pere Crespí que acudisquen a les oficines de la Clau per tal de fer el tràmit “Pluges novembre 2018, comunicació de danys” amb la finalitat de comptar amb la informació més detallada possible de cara a l’elaboració la memòria avaluadora. A més, els ciutadans també podran fer un tràmit per a sol•licitar ajuda dels Serveis Municipals per a la retirada d’objectes afectats o neteja.

Estos dos tràmits també estaran disponibles a la seu electrònica per a poder fer la comunicació Online, sense haver d’assistir presencialment a la Clau.

L’alcalde d’Alzira, Diego Gómez, i el regidor de Gestió Urbanística, Fernando Pascual, es reuniran demà amb el Delegat del Govern, Juan Carlos Fulgencio, per tal d’exposar les conseqüències de l’episodi de pluja i aportar les dades inicials aportades per la ciutadania. A més, Gómez i Pascual traslladaran la petició de la millora de les infraestructures hídriques necessàries per tal d’evitar les inundacions i sol•licitarà una reunió conjunta amb la Confederació Hidrogràfica del Xúquer.


Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

MAIG

MAYO 12M12E CAMARENA
MAYO 12M12E CAMARENA

eterniajoyeria novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.
JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

Asociación Empresarial Alzira

Dia de Promocions Especials
Dia de Promocions Especials