Quatre detinguts a Gandia i Alzira per prostituir a set dones i traficar amb drogues.

 
  • S’ha intervingut 4 immobles valorats en 300.000 euros i un compte bancari amb més de 40.000 euros
  • La Guàrdia Civil de Tavernes desenvolupa l’operació ‘Madame’, on els proxenetes obligaven les dones a consumir alcohol i estupefaents i a estafar als clients


La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació ‘Madame’ ha desarticulat una xarxa delictiva dedicada a l’explotació sexual de 7 dones en les localitats valencianes de Gandia i Alzira.

S’ha detingut a 4 persones (2 homes i 2 dones, d’edats compreses entre els 20 i 46 anys de nacionalitats espanyola i boliviana), pels suposats delictes de tràfic d’éssers humans, tràfic de drogues i blanqueig de capitals.

Els membres de la xarxa explotaven sexualment a aquestes dones en diversos domicilis d’Alzira i Gandia aprofitant-se de la seua situació de necessitat i vulnerabilitat, ja que presentaven addicció a substàncies estupefaents, a més d’estar en situació irregular al país. Les víctimes havien adquirit una el deute amb l’organització que era cada vegada major.

Les víctimes eren obligades a aconseguir que els clients allargaren les estades mitjançant el consum de substàncies estupefaents i alcohol, augmentant així considerablement la factura final pels serveis i consums prestats. Aprofitant aqueixa situació, els sostreien les targetes de crèdit i les passaven pels datafonos, obtenint un valor de 20 euros en cada transacció.

Els beneficis econòmics obtinguts eren posteriorment blanquejats a través d’una empresa fantasma, mitjançant l’adquisició de béns immobles que posteriorment utilitzaven per a continuar exercint de nou la prostitució.

En els registres s’han confiscat 36.000 euros en efectiu, cocaïna i elements de tall i pesatge per a la seua distribució, a més de documentació acreditativa dels fets.

S’ha intervingut també 4 immobles valorats en 300.000 euros, un compte bancari amb més de 40.000 euros i un vehicle turisme que havien obtingut amb el blanqueig dels beneficis.

Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 d’Alzira. L’operació ha sigut desenvolupada per agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Tavernes de la Valldigna.

           

Comentar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

MAIG

MAYO 12M12E CAMARENA
MAYO 12M12E CAMARENA

eterniajoyeria novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.
JSR_ novembre Idea 12 EMPRESES 12 COMERÇOS.

Asociación Empresarial Alzira

Dia de Promocions Especials
Dia de Promocions Especials